Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Παμε ψυχη μου παλι πισω

Kαλοι και αισθαντικοι οι Mπητλς, δεν λεω αλλα εμανα παντα, ακομη και τωρα αυτος ο ηχος εινααι που με εξιταρει
Αυτος ο ηχος ειναι που με κανει να νοιωθω ζωντανος




Ενα ΙΧ στριβει απο την γωνια της Γιαννιτσων και μπαινει στο στενακι μας
Μια μπετονιερα εξω ξεσηκωνει τον κοσμο με την κoρνα της.
'Πως θα πληρωσουμε το ΦΠΑ;" ρωταει ενας πελατης την παρεα του;

Tι ψαρια εχεις σημερα Γιωργο;

Σκατα στα μουτρα μου εχω........

Ακεφιες και ζοχαδες εχω

Και γαμω τους επαγγελματιες ειμαι σημερα

Ολα πανε κατα διαολου....

Κι εγω ο μαλακας ακομα περιμενω να μην γαμιεται το συμπαν τοσο πολυ

Περιμενω απο τους αλλους γαμωτο

Δεν πιστευω στους αλλους
Δεν πιστευω σε κανεναν
Δεν πιστευω ακομ,η ουτε στον εαυτο μου πολλες φορες

Γιατι να μην ανοιξει η γη να με καταπιει, γιατι να ειμαι εδω, γιατι, γιατι γιατι;......

Πεθαινω το πρωι, βρυκολακιαζω το βραδυ.

Παρηγορια τα φαρμακα και τα ποτα

Την τρελλα μου μεσα, τι θελω εγω εδω;;

Καιρος να την κανω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες

<τύποσ script="text / javascript" charset="utf-8" src="http://ads.heroku.com / JavaScripts / show_ad.js ">
< ένας id = "k3l9kd_a" target = "_blank">

ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ

Σκυλαδικο

Συνεργάτες