Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Ελευθερια Αρβανιτακη



Eleftheria Arvanitaki Live
Το παράπονο


Μουσική: Δ. Παπαδημητρίου
Στίχοι: Οδυσσέας Ελύτης


Εδώ στου δρόμου τα μισά
έφτασε η ώρα να το πω
άλλα είναι εκείνα που αγαπώ
γι' αλλού γι' αλλού ξεκίνησα.

Στ' αληθινά στα ψεύτικα
το λέω και τ' ομολογώ.
Σα να 'μουν άλλος κι όχι εγώ
μες στη ζωή πορεύτηκα.

Όσο κι αν κανείς προσέχει
όσο κι αν τα κυνηγά,
πάντα πάντα θα 'ναι αργά
δεύτερη ζωή δεν έχει.

Σημερα θαθελα να μου ζητησετε τραγουδια απο την λατρεμενη μου ερμηνευτρια Ελευθερια Αρβανιτακη

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
ΚΑΘΡΕΥΤΙΖΩ ΤΟ ΝΟΥ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

mmfevgati είπε...

καλησπερα. ''χιλιες βραδιες''
ευχαριστω. καλο βραδυ.

fotini είπε...

το κοκκινο φουστανι για αρχη απο μενα

fotini είπε...

και για την συνεχεια ξενιτια

Εφη είπε...

kαλησπερααα. ωραια επιλογη.
δυο παλι. ενταξει;λοιπον.
1.θελω κοντα σου να μεινω.
2.αν σαρνηθω αγαπη μου.
αφιερωμενα ψυσικα.... που αλλου; στην αγαπη μου.
ευχαριστω.

Ανώνυμος είπε...

1.-kρυβομαι στο αντιο.-
2.-στις ακρες απ τα ματια σου.-
ευχαριστωωω.

ΑΝΝΑ είπε...

να τολμήσω να ζητήσω το μακό?????

Ευχαριστώ

THANASIS MAKEDONAS είπε...

μα την σειρα μου και γω αφιερωνω στην μια και μοναδικη εφη που μ αντεχει τοσα χρονια πως μπορεις εγω απορω το σαν βροχη

korinoskilo είπε...

το κρυβομαι στο αντιο το ζητησαν ........ θα ζητησω ενα αλλο που λατρευω .........ζωη κλεμενη

φιλια σε ολους :)

Αναγνώστες

<τύποσ script="text / javascript" charset="utf-8" src="http://ads.heroku.com / JavaScripts / show_ad.js ">
< ένας id = "k3l9kd_a" target = "_blank">

ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ

Σκυλαδικο

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου